به مناسبت هفته بانکداری اسلامی انجام شد؛

برپایی میز خدمت بانک سپه منطقه لرستان در مصلای الغدیر

بـانک سپـه منطقه لرستان به مناسبــت گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی، با بـرپایی «میز خدمـت» در مصلای الغدیـر خرم‌آباد، گامی عملی در راستای تحکیم رابطـه با مشتـریان و کاهش فاصله با بدنه جامعه برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تاف‌نیوز، بـانـک سپـه منطقه لرستان به مناسبـت گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی، با بـرپایی «میز خدمـت» در مصلای الغدیـر خرم‌آباد، گامی عملی در راستای تحکیـم رابطـه با مشتـریان و کاهش فاصله با بدنه جامعه برداشت.

این اقدام که در امروز جمعه، ۱۴ شهریورماه و در جوار نماز جمعه باشکوه شهــر خرم‌آباد برگزار شد و با حضـور گستـرده کارکنان بانک همراه بـود. «یوسف حجــت‌پور»  مدیر شعب بـانک به همــراه معاونین، روسای حـــوزه‌، تیـم روابط عمومی و جمعـی از کارکنان ستـادی و شعـب، شخصاً به سؤالات درخـواست‌های مردم پاسخ دادند.

برپایی میــز خدمت، فــراتـر از یـک اقــدام نمایشی، نشـان‌دهنده یک تغییر استراتژی کلان در بـدنـه شبکــه بـانکی است. ایـن حــرکت هـوشمنـدانـه در پــی «انسـانی کـردن» دوباره رابطـه و جایگزینی «اعتماد» به جای «فاصله» است.

از جمله اهداف و دستـاوردهای کیفی این رویــداد می‌تـوان بـه کاهش فاصـله فیـزیکـی بـا مشتریان،ایجاد شفـافیــت و پاسخگـویی بی‌واسطـه، تبیین طرح‌های بانک برای عمـوم و پـایش میدانی نیــازهای جـامعه اشاره کرد.

یوسـف حجت‌‌پور، مدیـر منطقـه‌ بانـک، در حاشیـه این مراسم با اشاره به محوریت مردم و مشتری‌مداری در خـدمات بانکی، این اقدام را نمادی از تعهد این نهاد بـرای خـدمت‌رسـانی هرچــه بهتـــر دانست.

وی افزود: هـدف اصلی ما تقـویت اعتماد و رضـایت مردم است و بـرپـایــی این میز خدمـت، فـرصتی ارزشمنـد بـرای گـوش دادن به دغـدغـه‌ها و پیشنهـادات همــوطنان و بهبود مستمر خدمات بوده است.

گفتنی است بانـک سپـه به عنـوان پیشگام نظام بانکی کشـور، پیش از ایـن نیــز با برپایی میزهای خدمت در مراسم نماز جمعه، این مدل تعامل مستقیــم با مـردم را در دستور کار خود قرار داده بود.

در پایان، کارکنان بانـک سپـه لرستان در نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شـاهـرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعـه شهـرستـان خرم‌آباد شرکت کردند.